2012. június 4., hétfő

Olvasói levél, 2012.06.04


"Sziasztok!
Szeretném ha feltennétek az én levelemet is a blogra, de a nevemet nem szeretném megjelentetni.Írtatok egy ismerősömről, akit én nagyon szeretek és ez engem zavart.
Hát nem tudom mennyire fer dolog valakinek a bajával itt foglalkozni. Szerintem ő is jó ember és ügyes, mert ismerem és szerintem sokan, és mindannyian tudjuk, hogy amúgy mijen. Mi úgy szerettjük ahogy van. Jó fej és nagyon okos ember, mert sok szép dolgot tervez és jó a fantáziája. Szerintem mindenkit úgy kell szeretni ahogy van. Tegyétek ti is ezt. Amúgy nekem tetszik a blog, tökre igaz lehet amit írtok, de ne bántsátok a jó embereket mert az nekünk Kecelieknek sem jó.
Köszi"

-----------------------------------------------
A szerkesztőség nyilatkozata:
Blogunk a személyi kérdésektől továbbra is elhatárolódik. Mi nem személyekkel, hanem ügyekkel és problémákkal foglalkozunk. De mivel a közösségi oldalakon névvel és fényképpel nyilvánosan felvállalt vélemények más felületen történő közzététele semmiképpen nem minősül etikátlan lépésnek, ezért ettől a jövőben sem zárkózunk el.
Kérjük továbbá olvasóinkat, hogy ne küldjenek másokat lejárató, sértő tartalmú leveleket, ugyanis ezeket nem áll módunkban publikálni!